.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت به وعده‌های خود عمل نکرده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با تأکید بر اینکه دولت به وعده‌های خود برای ایجاد عدالت، عمل نکرده است، افزود:‌ وزارتخانه‌های اقتصادی دولت باید راه حلی منطقی برای رفع گرانی‌ها پیدا کنند.

به گزارش شمال نیوز نادر قاضی‌پور با انتقاد از عملکرد دولت در حمایت مصرف‌کنندگان، به مجلس نیوز گفت: متأسفانه در چند سال اخیر دولت به هیچ یک از وعده‌های خود برای ایجاد عدالت عمل نکرده است، که این موضوع را می‌توان در افزایش چند برابری قیمت کالاهای اساسی مشاهده کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس ، با تأکید بر اینکه هیچ یک از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از افزایش قیمت محصولات رضایت ندارند، افزود:‌  با توجه به شرایط موجود در گرانی کالاهای اساسی، وزارتخانه‌های اقتصادی دولت باید راه حلی منطقی در این زمینه یافته و علل گرانی‌ها را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه مردم برای خرید کالاهای اساسی با مشکلات فراوان روبه‌رو هستند، تصریح کرد: دولت و وزارتخانه‌های اقتصادی و متولی تنظیم بازار باید آسیب شناسی کرده و تهدیدها را در جهت حمایت از تولید ملی به فرصت تبدیل کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ، نبود سیستم مدیریتی یکپارچه را مهم‌ترین علت بروز مشکلات در بازار کالاهای اساسی خواند و گفت:‌ پراکنده بودن سیاست‌گذاری در حوزه تولید و واردات کالا از جمله عوامل آشفتگی بازار است که باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ادامه داد: دولت می‌تواند بگوید در حد توان خود برای رفع مشکلات مردم در کشور تلاش کرده اما اینکه اعلام کند مردم مشکل اقتصادی ندارند غیرمنطقی و غیرقابل باور است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.